joi, 29 mai 2008

Primele fursecuri...

... o sa le fac in a doua saptamana din iunie. Dupa aia intru in ritmul saptamanal promis. Mai devreme nu se poate, fiindca am vrut neaparat sa folosesc ciocolata foarte buna, cum e Callebaut (fie Callebaut, fie Valrhona - una din astea doua marci, cele mai bune ciocolate pentru gatit). Am intrebat intai la importatorul Callebaut pentru Romania, dar cei de acolo nu voiau sa-mi vanda decat minimum 100 de kg (!) si, ca si cum asta n-ar fi de ajuns, pe deasupra si la un pret mult mai mare decat cel al distribuitorilor din alte tari. Asa ca mi-am comandat ciocolata mea de baza (la propriu si la figurat) pe ebay si astept acum sa vina saptamana viitoare.

5 comentarii:

qteJane spunea...

Wow! De-abia astept sa vad ce retete vei pune - pozele deja arata apetisant. Sunt tare curioasa daca m-as descurca sa fac si eu unele din retetele tale.
Un hint: poate poti posta alternative locale/gasibile in magazinele noastre la ingrediente (ma uitam la exemplul cu ciocolata).

Iti tin pumnii si mult succes!

-am sters din greseala comentariul initial-

fursecul mecanic spunea...

@qtejane: Retete nu am de gand sa pun pe blog. Alternative locale de la noi voi pune insa cu placere, mi se pare o idee buna, mai ales ca am trecut de multe ori prin situatia in care sa nu pot face rost de un ingredient anume si sa trebuiasca sa improvizez 'local', de cele mai multe ori cu succes.

Carmen spunea...

Buna Fursecule,te-am vizitat si ieri, prajiturile cu adevarat bune pe care le mai gasesc in Bucuresti sunt specii pe cale de disparitie,doar la Capsa si Hillton imi satisfac poftele mele pretentioase sau poate apreciez calitatea :D, asa ca o sa fiu cu ochii pe tine :) si da, vreau si eu fursec bun de la tine,sa te gandesti la noi cand le prepari :),sa ai spor in tot ceea ce faci,paaa

qteJane spunea...

La Hilton n-am gasit never-ever o prajitura buna. Poate-am avut eu ghinion, dar toate erau colorate curcubeu, vechi, fara gust, cu miros de prafuri... ma rog, maybe it's just me...

Anonim spunea...

cred ca mirosul de fursecuri m-a adus aici, acum sa vad cum fac sa gasesc reteta sa pun -cu voia ta- blogul tau in blogroll.
am citit incepind cu postarile noi,asa ca stiam!, stiam!, stiam ca daca ajung la postul cu ciocolata, o sa dau si de callebaut in el:)