vineri, 15 mai 2009

Saptamana 12: I Am Cookie si Motor FM, Fursecul si ADZ (II)

Azi a fost o zi buna. Postul meu preferat de radio din Berlin, Motor FM, are putini moderatori. Din ei, doar vreo doi imi plac foarte mult. Si ce primesc eu pe mail zilele trecute? O invitatie la postul meu preferat de radio, in emisiunea unuia din cei doi preferati, Max Spallek pe numele lui. (Un tip foarte interesant: a studiat arhitectura, a vandut discuri second-hand intr-un magazin de muzica, a fost apoi ucenic de tamplar, asistent foto si muzician. Acum e moderator la Motor FM, din 2006.) Cei din redactie au aflat despre I Am Cookie si s-au gandit ca merita si ascultatorii berlinezi sa afle detalii. Asa ca am stat de vorba, intre Peter, Bjorn & John, Dandy Warhols si Metric despre ce se intampla si, mai ales, despre ce urmeaza sa se intample la Berlin. Interviul il puteti descarca de aici si de aici.
Tot azi am primit si articolul din ADZ, ziarul in germana din Romania. Cei care urmariti Fursecul Mecanic de mai multa vreme va mai aduceti aminte, poate, de primul articol. Acum cateva zile a aparut si unul despre proiectul berlinez, intr-o corespondenta de la Berlin a Ralucai Nelepcu. Poftiti aici (tot in germana).


5 comentarii:

confruntadurerea spunea...

Dragul meu,

l-am ascultat pe Max Spallek din primele zile aici la Berlin iar vestea ca vei fi invitat la el a fost extraordinara. Ai fost mortal. Bine, nu aveam nici o indoiala ca asa vei fi. Si l-am auzit pentru prima oara pe Spallek razand. Parca era mai relaxat ca oricand. Imi permit sa spun ca si pentru mine a fost o zi buna.

fursecul mecanic spunea...

@confruntadurerea: Nu-i asa ca a fost mult mai relaxat decat e de obicei pe post? M-a facut si pe mine sa ma simt foarte bine si, mai ales, binevenit.
Multumesc pentru cuvintele frumoase, ca de obicei.

John Constantine spunea...

deci cum a fost feed-back-ul german la ceea ce faci?

fursecul mecanic spunea...

@John Constantine: Deci foarte bun.

Elisa spunea...

Felicitari multe! In curand o sa ai muuult, muult succes si o sa ne laudam la rude si cunoscuti ca te cunoastem :)
Te pup!
Elisa