sâmbătă, 19 iulie 2008

Unde e Fursecul Mecanic si de ce (inca) n-au ajuns cookies la Brasov

Sunt intr-un loc foarte frumos, asta vad in fiecare zi de pe veranda casei in care stam:
Locul are un singur neajuns: in ciuda faptului ca am fost anuntat de catre proprietarii casei ca voi avea un cuptor decent la dispozitie, cand am ajuns am descoperit nu doar ca nu e decent, ci ca nu e deloc. Singura alternativa a fost sa coc cookies pentru brasoveni in cuptorul-soba al unei vecine:
Am facut trei tavi de cookies. Primii cookies au iesit gen clatite (temperatura prea mica), cei din a doua s-au carbonizat, a treia tava a iesit asa si-asa, oricum inacceptabil pentru standardele Fursecului Mecanic. Asa ca am cerut scuze pe mail brasovenilor carora le confirmasem ca vor primi cookies si le scriu si aici din nou ca ii vor primi prin curier, dupa ce o sa ajung din nou la Bucuresti. Ce am invatat din asta: lemnele din soba nu tin cont de termometrul meu de cuptor, pe care-l luasem cu mine ca sa fie totul facut la temperatura corecta. Vecina, bine intentionata, mi-a sugerat la un moment dat sa scot termometrul din soba, pentru ca nu au loc si tava si termometrul, asa ca pana la urma haosul a fost complet. In tot timpul asta m-a insotit, ca si saptamana trecuta, o jurnalista care pregateste un articol despre Fursecul Mecanic. Sper ca nereusitul experiment de astazi nu i-a provocat leziuni psihice iremediabile.
In concluzie: Am incercat, am renuntat - ca sa citez un clasic inca in viata.
Mai am o veste mai putin buna: Fursecul 7 va fi livrat in perioada 28 iulie - 2 august, avand in vedere ca mi-am prelungit excursia la munte. Motivatiile pentru el pot fi, insa, trimise de pe acum. Pe langa motivatii, va invit de maine sa participati si la sondajul din sidebar, ca sa stabiliti nuanta de gust in care voi face Matcha Cookies.

Niciun comentariu: