joi, 3 iulie 2008

Unde pleaca Fursecul Mecanic si alte noutati

Saptamana viitoare o sa avem Fursecul 5 asa cum v-am obisnuit, dar in saptamana 14 - 20 iulie, Fursecul Mecanic va gati in zona Brasovului, motiv pentru care bucurestenii vor lua o pauza de fursecuri, Fursecul 6 fiind destinat numai si numai celor din Brasov. Asadar, dragi brasoveni doritori de fursecuri, va astept atat aici la comentarii cat si direct pe adresa de mail pentru a stabili detaliile. Fursecul 7 va reveni, apoi, in Bucuresti (si, daca pana atunci ajunge pachetelul din Japonia, va fi ceva foarte special, pe baza de Matcha). In tot timpul asta, blogul o sa fie activ pentru toata lumea, evident.

In alta ordine de idei: astazi si maine continua livrarea Fursecului 4. Ieri am avut deja o zi intreaga de livrari, incheiate din nou cu doua experimente (lasat fursec in fata usii, atarnat de clanta si lasat fursec in cutia postala descuiata - ambele sunt experimente esuate in trecut, dupa cum probabil ati mai citit, dar totusi insist, in locatii diferite, pentru ca mi se intampla sa ajung la niste ore la care nu e nimeni acasa sau la care nu pot deranja, fiind foarte tarziu - in afara de asta, in sinea mea cred totusi in binele din oameni; cine ar fura fursecuri?). Cei carora le-am lasat fursecurile in felul asta periculos au fost anuntati ca fac parte dintr-un experiment in cadrul experimentului, palpitantul "fugi repede sa-ti iei fursecul inainte sa-l ia altul".

Ca sa nu planeze prea mult mister asupra Fursecului 5, va anunt deja ca se datoreaza numeroaselor voastre cereri primite pe mail, precum si reactiilor unanime ale celor putini care au primit, de-a lungul timpului, fursecuri "neoficiale" de proba de la mine. Totusi, un pic de mister prinde bine, imi dau acum seama. Il anunt vineri.

In premiera o sa fac in curand primele fursecuri pentru diabetici. Am unul in familie, dar cred ca mai mult l-au speriat doctorii, fiindca nici nu i-au dat vreun tratament anume, nici nu i se face rau dupa ce gusta uneori din ce pregatesc eu - si gusta destul de des. Asa ca am impresia ca e, poate, predispus la diabet, dar in nici un caz unul declansat. Pentru diabeticii "adevarati", insa, o sa incerc o reteta cu fructoza in loc de zahar. Nu a fost ideea mea, mi s-a cerut de catre o cititoare a blogului si mi se pare o idee buna.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt tare curioasa cu Matcha. Yammi!

Legat de fursecul nr 5, cred ca banuie ce va fi, e ceva mai mare si pufos cu ciocolata? :)

fursecul mecanic spunea...

@adelle: Si eu sunt curios! Am mancat o prajitura Opera la Sadaharu Aoki, la Paris, facuta cu Matcha. Dar e dificil de gasit Matcha de calitate premium, tocmai de asta am cautat mult si am gasit un furnizor japonez, cu multe recomandari. Asa ca am comandat si acum astept praful magic. Cat despre Fursecul 5, pot sa spun doar ca va fi 'mai fin'. Fonetic suna deja bine.

Anonim spunea...

abia astept sa aflu ce va fi numarul 5 :D

Anonim spunea...

frateee, deci toate ca toate, da' asta cu pauza ma omoara!!!! ai grija cum calatoresti. daca patesti ceva te ia mama dracu! cine-mi mai aduce prajituri buuuune? :)

rheak spunea...

dumnezeule matcha! awesome

(ganduri mai coerente pe mail :P)

rheak spunea...

ah, si btw, daca ajungi vreodata "prea tarziu" pe la moi, sa stii ca la noi la birou nu exista notiunea de "prea tarziu" rar se pleaca mai devreme de 8, so deranjeaza fara probleme daca e nevoie :P