vineri, 29 august 2008

Fursecul si Tabu

Cea mai placuta surpriza la aniversarea de trei luni: Aseara eram in ambuteiaj pe DN1 pe la Baneasa si, asa cum am obiceiul, imi citeam de pe mobil mail-urile si comentariile de pe blog. Si vad, printre altele, mesajul lui idée scandalisée, care imi scrie ca a aflat din revista Tabu despre mine. Habar n-aveam ca ar fi aparut ceva in Tabu, asa ca am mers repede la Selgros, pentru ca era cel mai apropiat loc in care aveau reviste, am cumparat numarul actual din tabu si, citindu-l nerabdator in parcare, am gasit stirea. Cei de la Tabu au facut un gest foarte frumos scriind despre proiectul Fursecul Mecanic. Le voi multumi personal ducandu-le fursecuri, ca sa nu trebuiasca sa astepte sa le impartiti voi cu ei.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai aparut in Dilema Veche!

Clau spunea...

Suna al naibii de bine "Fursecul mecanic" si da, desigur ...vreau sa gust. Articolul din Tabu mi-a trezit papilele gustative iar imagini cu fursecul mecanic imi strabat imaginatia asa ca ma arunc pe computer si frunzaresc rapid blogul sa vad ce am de facut ca sa gust macar minunatia :) Am gasit...nimic mai simplu mi-am zis rapid..scriu un comentariu si gata. Sa nu radeti dar mi-a luat 30 de minute sa debitez cateva fraze. In tot acest rastimp mi-a venit si o idee totusi: un blog care sa se asorteze cu fursecul mecanic :) ... despre Ceai.

Cum voi degusta fursecul mecanic ? Simplu, va fi in compania ceaiului chinezesc, Tie Guanyin preferatul meu.

Multumesc fursecului mecanic pentru inspiratie.

Flo spunea...

Pacat ca nu ti-au spus si tie... M-am trezit de cateva ori recomandat pe site-uri (la fel - neatentionat) si mi-a parut rau ca nu am stiut sa impart multumiri la timp.

Spor la treaba si la copt! :D