marți, 21 martie 2017

Noul sosit, dupa patru ani

La multi ani 2014, 2015, 2016, 2017! In postarea de acum patru ani promiteam povestea noului sosit, nordicul de incredere. Ii pusesem si poza in draft, pregatisem totul frumos. Dar postarea a intarziat, fiindca nordicul a disparut. Dus in plimbare de la Berlin tocmai pana la Edinburgh, l-am parcat intr-o seara pe un loc confortabil si a doua zi nu l-am mai gasit acolo.
Povestea disparitiei lui precum si a disparitiei mele in ultimii patru ani, aici pe blog, in curand. Despre urcusuri si coborasuri, zile superbe si momente sinistre, sperante si pierderi.

Asta in caz ca mai exista cititori ai blogului. Cine e pe receptie, sa ridice mana!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ce surpriza frumoasa! De abia astept sa citesc!

Anonim spunea...

Yeeey, imi ramasese in RSS feeder blogul tau! Welcome back!

ratradu spunea...

:)

Anonim spunea...

Wow, chiar sunt curioasă de povestea ta!

Unknown spunea...

si din martie nimic?! :(

adicerna spunea...

frumoasa surpriza!! mai esti in Berlin?

Anonim spunea...

Am intarziat un an, dar... eu?

ajnanina spunea...

si cine stie, poate te mai intorci... citeam pe la inceputuri... am revenit intamplator... :)
orice ar fi, oriunde si oricand, sa-ti fie bine:)

Anonim spunea...

Aici!

Magda