sâmbătă, 4 octombrie 2008

15-7 = 16

Luam cele 15 Fursecuri facute pana acum, scadem numarul 7 (Matcha Cookies), pentru ca in continuare nu gasesc praf de matcha in Bucuresti si cel comandat din Japonia ar sosi abia peste o saptamana - prea tarziu pentru sedinta foto la care trebuie sa participe toate Fursecurile de pe blog. Rezulta, asadar, Fursecul 16, o editie limitata la 16 pachete pline cu fursecurile amintite mai sus. Modalitatea de obtinere seamana cat de cat cu cea de la Fursecul 15, in sensul ca vor trebui cautate autocolante prin oras, dar ele nu vor mai contine o cifra, ci trei elemente: numarul de ordine al autocolantului (ex. 1 din 3), un indiciu legat de locatia urmatorului autocolant (ex. "stalp in zona iesirii de metrou X") si o secventa de cifre (ex. 687). Duminica la ora 16 o sa anunt pe blog indiciul pentru primul autocolant. Trebuie sa mergeti acolo, sa-l gasiti, sa notati secventa de cifre si indiciile pentru locatia urmatorului autocolant. Tot asa pana la ultimul autocolant, care va contine indicatia finala cu ce trebuie facut pentru a obtine premiul. Primii 16 participanti care ajung la ultimul autocolant si care actioneaza asa cum vor citi pe acel autocolant lor vor fi castigatorii Fursecului 16. Va pot spune momentan doar atat: in final veti avea nevoie de telefon mobil si - pentru cei fara abonament - destul credit pentru a trimite un sms.
Nelamuriri? Avem timp pana maine dupa-amiaza sa le discutam aici la comentarii.

25 de comentarii:

qteJane spunea...

super tare! parca se chema mastermind, nu? te-ndrepti cu pasi siguri spre fort boyard :).

Anonim spunea...

Sounds very challenging! Am o intrebare: totul se va petrece duminica sau ?

Anonim spunea...

ah.... post-ul asta imi aduce aminte de the best cookies ever :D CCC <3

zărzărica spunea...

aceeasi intrebare: pe ce durata se va intinde concursul? DOAR in weekend sau SI in weekend?

imi place aritmetica asta :-)

fursecul mecanic spunea...

@core, @zarzarica: Doar duminica, adica maine.

fursecul mecanic spunea...

@qtejane: Despre mastermind poate intr-un post viitor, face parte din copilarie si poate ar trebui sa-l integrez intr-un post.

@alex: CCC sunt continuti in Fursecul 16. Nici nu se putea altfel.

Anonim spunea...

@fursecul mecanic: Vai, cata tristete! Doar maine? "Adio voi cofetarii....va las.../ Va las si plec fiindca" am promis. ;(

Anonim spunea...

Ora 16 este batuta-n cuie, nu? Fursecul 16, ora 16... Nu se poate, de exemplu, Fursecul 16, ora 13...?
Oioioi, cata disperare! ;)

Elisa spunea...

Ah, Fursecule, sper sa ne intrecem in cautat indicii duminica mai devreme pentru ca seara trebuie sa ajung la o nunta...
Intrebare: Daca nu ajungem la toate indiciile primim cate autocolante descoperim? Respectiv daca apuc sa descopar 5 primesc primele 5 fursecuri? Sau trebuie neaparat sa descoperim toate autocolantele si primim intreg pachetul?

Ce palpitant...

Elisa :)

fursecul mecanic spunea...

@core: E batuta in cuie, da.

@elisa: Mai devreme nu se poate, dar daca te grabesti, poti sa ajungi fara probleme la nunta. Cat despre autocolante: Toate trebuie descoperite, pentru ca ele vor alcatui un... ceva de care o sa fie nevoie. ;)

Anonim spunea...

UN NUMAR DE TELEFON?!:D

hai,zi ca am ghicit:))

poate facem ca in reclama la..Cosmote?:P

Anonim spunea...

@stef: Asta era evident. Nu este chiar greu de 'ghicit'. ;)

Anonim spunea...

Hihihi! Cele 15 pachetele s-au facut 16. Iar primii 15 participanti au ajuns sa fie 16. Sa inteleg ca 1 pachetel (in pachetel-n pachetel) imi revine? ;)

hybrid_rainbow spunea...

Sper ca nu mai am nevoie de aparat foto, nu?

fursecul mecanic spunea...

@hybrid_rainbow: Ba ma tem ca da. Va fi nevoie de o poza, una singura. Dar va fi nevoie.

zărzărica spunea...

gata, cred ca l(e)-am ratat si pe-ast(e)a. la 7 ma duc la teatru. deh, meteahna veche.

dar daca spui ca nu renunti la proiect dupa oferta asta, atunci nu renunt nici eu.

Anonim spunea...

HA! Sa vezi ce Amazing Race o sa se-ncinga duminica ...

Intrebare: Autocolantele vor fi toate, ca si data trecuta, intr-o zona cat de cat delimitata sau planuiesti sa ne plimbi prin tot orasul din Militari pana in Pantelimon si din Ghencea pana in Baneasa? Astfel incat sa ne-nghesuim cu spor in metrouri, trolee, taxiuri, masini, biciclete, trasuri si alte mijloace de locomotie ceva mai rapide decat propriile picioare?

fursecul mecanic spunea...

@zarzarica: Sa stii ca eu cred ca totul se termina intr-o ora, cu putin noroc. @madeinbukarest: Va fi o plimbare placuta, usor de facut (si chiar recomand a fi facuta) pe jos. Cand o sa fie vreme urata vor fi si teme care sa implice metroul, de exemplu.

Anonim spunea...

Recunosc ca am ales sa comentez un post la intamplare. Insa tot ce vreau este sa felicit acest proiect interesant de altfel:). Mie nu mi-ar fi venit asa o idee cu siguranta:)

Cele bune!

Anonim spunea...

toate prognozele indica vreme urata cu ploaie si frig....

Anonim spunea...

@alex: Astea e o incercare de descurajare? ;) Sa tune si sa fulgere ca eu una tot m-as duce (daca n-ar trebui sa plec maine). Mai ales dupa ce am gustat fursecul 15 - browniiiieees!

Madeinbukarest spunea...

:) Da, chiar - si de-ar ninge maine tot as inota prin zapada dupa Marele Fursec 16 ... mai ales dupa doza de brownies pe care ... din pacate am epuizat-o ... Am mai pastrat doar farmiturile pentru maine dimineata ...

Anonim spunea...

Liebe Herr, multumiri repetate pentru conversatie, pentru prajiturile aburinde cu gust fantastic, pentru sclipirea din ochi la mentiunea proiectelor viitoare. Pe cat de reticenta am fost eu visavis de Blog pe atat de mult m-a binedispus si inspirat intalnirea-livrare!
PS. Maine va fi o zi placuta de vanatoare dulce :)

fursecul mecanic spunea...

@ioana: Binedispunerea a fost reciproca. Multa bafta la Fursecul 16!

Anonim spunea...

Good luck and have fun!