sâmbătă, 11 octombrie 2008

Ce am mai primit

Sunt foarte bucuros sa anunt ca am primit, cu ocazia livrarii primei parti din Fursecul 16: un borcan mare cu dulceata senzationala de caise de la Ana, cu sprijinul mamei ei; ceai de la Stef; o fotografie a Fursecului 16 facuta de Andrada si, tot de la ea, o specialitate personala: o stea din hartie, facuta cu mult talent si multa atentie, fara lipirea componentelor din hartie.
Fursecul 17? Detaliile la noapte. Nu e graba, actiunea incepe maine. De data asta va fi un singur castigator, dar cu o recompensa pe masura.

6 comentarii:

avladu spunea...

Asteptam cu interes vanatoarea de fursecuri. Yu-huuu!
Adina, furseco-dependenta

Anonim spunea...

Hoo-paaa! Sintem pe baricada de data asta. ;) Bine te-am regasit, fursecule!

fursecul mecanic spunea...

@avladu: Mai sunt doar cateva ore pana la publicare.

@core: Servus si bine a(t)i revenit! O sa fie ceva de umblat de data asta... Multumesc si pentru comentariul de la "Rezultatele Fursecului 15".

Anonim spunea...

Of,se pare ca nu am cum sa concurez pentru fursecul 17 dar ma simt oricum ca o castigatoare pentru ca sunt cu ai mei si le-au placut mult cele pe care le-am primit pana acum.

Multumim mult,pana si catelul meu scump a atentat la firmiturile ramase.Suntem o familie de fani fursecul mecanic:D

Stef

Anonim spunea...

A, am uitat sa intreb: e nevoie de aparat? ;) Ca sa stiu ce sa fac.

fursecul mecanic spunea...

@anonim/Stef: Multumesc si eu.

@core: Dupa cum probabil ai observat deja la ora asta din post-ul nou, da, o sa fie nevoie de o poza in final.