marți, 11 noiembrie 2008

Fursecul 22 - Mousse de ciocolata cu lingurita comestibila

Vreau sa preintampin comentariile *anonime* care vor spune ca mousse-ul nu e fursec. Aveti dreptate. Dar e una din retetele mult prea bune pentru a lipsi de pe blog, in primul rand. Apoi, Fursecul Mecanic este despre dulciuri bune; nu ma opresc strict la fursecuri, asa cum ati observat deja.
Fursecul 22 este pe cat de simplu, pe atat de bun: mousse de ciocolata amaruie, facut din doar 3-4 ingrediente de baza. Alaturi de el veti primi si o lingurita din ciocolata alba. Mancati mousse-ul cu ea, apoi mancati-o cu totul. Ca sa mai treaca supararea extraordinarului si nemaintalnit de dificilului Fursec 21, pentru numarul 22 nu trebuie sa cautati pe strazi, nici pe internet, ci in voi insiva: vreau sa stiu care este intamplarea dulce care v-a marcat cel mai puternic. Scrieti-mi la furseculmecanic@gmail.com, eu o sa aleg mesajele care imi plac cel mai mult si va voi aduce personal mousse-ul. Aveti timp sa-mi scrieti pana maine (miercuri) seara.

PS: Ma bucur ca cineva mi-a spart unul din stopurile de la masina si apoi a fugit (era cu alta masina, nu ma intelegeti gresit - n-am fost atacat cu o bata de un fan nervos care n-a gasit rezolvarea la F21). Intotdeauna imi face placere sa mi se intample mici necazuri, pentru ca, in spiritul echilibrului, vor urma lucruri foarte bune. Pana acum a functionat de fiecare data, asa ca abia astept urmatoarea perioada.

24 de comentarii:

confruntadurerea spunea...

Bucati personale de data asta. O mare placere si o mare premiera. Si nu ma refer la stopul spart ci la spiritul echilibrului despre care ai scris. Mi-a placut foarte mult. Si cred in acest spirit.

Anonim spunea...

nu vreau mousse.... dar intrebarea are un raspuns prea evident....
momentul a fost atunci cand am descoperit acest proiect, si am si primit primul fursec facut cu mare drag :)

fursecul mecanic spunea...

@confruntadurerea: Saru' mana, saru' mana, sa-ru-ma-na.

@alex: Nu e o intrebare la care astept un raspuns anume. (Cu atat mai putin ceva legat de blogul meu.) Astept ceva trait care merita povestit, ceva de care nu poti sa nu-ti aduci aminte, ceva placut sau dimpotriva.

Anonim spunea...

Am trimis si eu un mail timid despre dulcele mele preferat. Sper sa castige mult ravnita lingurita cu tot cu mousse. :)

Copilutza spunea...

Era si timpul sa se treaca la ceva personal...bravo fursec!;)

Fen spunea...

Intamplarea dulce(gen awww catelus adorabil) sau legata de dulce(gen fursecuri)?

Anonim spunea...

in afara concursului...
ma gandeam... ca de cele mai multe ori dulciurile sunt o experienta solitara :) dar atunci cand mananci singur dulciurile rar se petrece ceva... poate doar daca era indelung asteptat si dorit, cum sunt fursecurile tale, sau, la polul opus, daca le mananci clandestin si esti prins asupra faptului...
pentru mine cea mai dulce experienta a fost un dulce impartasit dupa ce unul din noi a spus ,,hai sa mancam ciocolata asta in alta parte" :))

fursecul mecanic spunea...

@fen: Varianta 2.

Anonim spunea...

Imi aduc mereu aminte cu placere (dar si durere nostalgica, pentru ca bunica mea a murit de un an) cum imi facea bunica, de fiecare data cand ii spuneam ca vreau ceva dulce, branza de vaci cu zahar sau coiltunasi cu branza. Nici pana azi nu imi ies coltunasii la fel de buni cum ii ieseau ei... Si asta e in regula, pentru ca, asa, amintirea ramane speciala...

Anonim spunea...

am eu o poveste :-s trebuie sa fie legata de dulciuri?? ca dasta nu am :-s desii pot sa zik...........pt curiosi......k in paris sunt dulciuri exceptionale :X:X perfecte kiar :X:X recomand calduros [daca vizitati parisul] o ciocolata calda de la CACAO ET CHOCOLAT [se afla p Rue De Buci....p bune :| asa s keama!!!] si d asemenea d und va e mai la indemana un ecler :X:X d fapt.........dc sa nu fiu corecta.....TOATE dulciurile lor sunt.....perfecte :X ma reped dar asta e :X



ps: la urmatorul fursec ma bag si eu :D :X ma primiti? :-s.........acuma sa vedem daca si merit un fursec :-s k am inteles k asa functioneaza treaba :-SS si alt ps: am auzit ks delicioaseeeee :X:X

Anonim spunea...

loc de salivat pe blogul asta =P~
am totusi o intrebare inainte sa ma inec cu saliva...nu se topeste lingurita de ciocolata alba in maini pana termini de mancat celalata parte?

fursecul mecanic spunea...

@dioneea: Nu.

Anonim spunea...

Oh, daca mi-ai trimite fursecuri pana in Iasi, ti-as spune povesti toata ziua. Oricum, superba ideea cu blogul asta. Ma mir ca mi-a scapat pana acum.

Deocamdata ai reusit sa smulgi cateva zambete intr-o zi trista si m-ai facut sa ma gandesc la briose cu ciocolata si stafide. Cred ca voi face o incercare week-end-ul acesta. Pana atunci, iti mai vizitez blogul pentru ca sunt multe de invatat pe aici. ;)

Anonim spunea...

asteptam cu nerabdare castigatorii!! cand aflam daca am castigat ceva? macar o coada de lingurita:-S... Eu salivez aicea in asteptare:)

fursecul mecanic spunea...

@alexandra d: Multumesc frumos. Unele fursecuri pot fi trimise si in provincie, dar atunci trebuie sa primesc in avans costurile curieratului (vreo 21 de lei). Vezi si postul din iunie numit "Maine-n toata tara".

@alyna: Castigatorii primesc zilele astea mail de la mine.

Anonim spunea...

pot sa zic doar ca, desi am mancat pentru prima data lapte de pasare (facut de bunica mea din sibiu) acum mai bine de 20 de ani, este in continuare pe primul loc in lista de dulciuri :)

ajnanina spunea...

dupa concurs... dar pentru ca aveam si eu povestea mea dulce...
despre prajituri...

http://scrie-o-poveste.blogspot.com/2008/08/puterea-fantasmei.html

Anonim spunea...

Ah, multumesc, fursecule, nu vazusem postul ala. Hmmm...ma gandesc la propunere, dar astept o reteta care sa-mi faca serios cu ochiul.
Deocamdata blogul tau mi-a starnit o groaza de curiozitati de genul: O_O waaa cum ai facut lingurita aia? De fapt, modelul ma intriga...Si bezelele...am incercat si eu. A fost amuzant, atat sa le fac, cat si rezultatul final. Dar macar aveau gust bun...Mi-ar placea mai multe posturi cu tips&tricks, dar presupun ca nu divulgi tu secretul micilor minuni...

Anonim spunea...

woooooooooooooooooooow!(si pentru celelalte realizari)

Mathurine spunea...

deci no mail, no cookies?
m-am intristat

Anonim spunea...

si eeeu. :(
Poti sa pui si lesta castigatorilor, please? Ca sa fim sguri ca nu am ratat mailul?

Anonim spunea...

foarte bun. sanx dan!

Anonim spunea...

uite o propunere: "tiroler zelten"
se gaseste pe la billa si alte magazine din Austria in perioadele de sarbatori si e superb chiar in varianta industrializata: are circa 60% fructe uscate gen smochine, stafide, alune, seminte de pin, restul aluat de paine din faina neagra.

Iese o masa neagra, aparent coca necrescuta, lipicioasa, grea, satioasa si buuuunaaaa :)

cum de nu sunt prea grasuni germanicii astia, cu toate painicile si dulciurile lor perfecte.

Anonim spunea...

p.s. foarte dragutz "detaliul" de pe lingurita.