duminică, 2 noiembrie 2008

Trick or Treat varianta mea: Vanilie din Uganda, Agar Agar si decoratiuni

Saptamana asta am dat Bloody Cupcakes, dar am si primit ceva foarte frumos: extract de vanilie Ndali, imbuteliat tocmai in Uganda. Ferma de la care vin produsele Ndali este situata intr-un peisaj senzational, la poalele muntilor Rwenzori ("Muntii Lunii"), iar vanilia respectiva este singura certificata Fairtrade in intreaga lume. Povestea Ndali e foarte interesanta, o puteti gasi pe site-ul lor. Pe langa extractul de vanilie, am mai primit Agar Agar-ul despre care am discutat de curand si, in acelasi pachetel, o multime de decoratiuni dulci cu tema sarbatorilor de iarna, care se vor regasi in viitoarele Fursecuri. Toate astea de la Pebbles si Bruno, saru' mana!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am de gand sa castig si eu un furseeeec!:(

confruntadurerea spunea...

Ma bucura foarte mult sa aflu ca exista vanilie certificata Fairtrade. Ma bucur ca o vei folosi tu. Sper sa folosim din ce in ce mai multe produse Fairtrade in Romania. Sau oriunde.