miercuri, 25 iunie 2008

Fursecul 3 - Indecis, inca

Sondajul s-a incheiat azi dimineata la ora 4, cu un scor foarte strans, in favoarea muffin-urilor. In ultima ora inainte de incheiere am urmarit evolutia scorului, cand niste useri s-au intrecut in a vota unul prima, celalalt cea de-a doua optiune. In ultimele doua zile, de cand se putea vota, au sosit in total cca. 60-70 de voturi. Ca sa se ajunga la 164 de voturi in doar o ora, ar insemna ca pe langa userii care votasera deja s-au mobilizat cel putin inca 80 care sa voteze cu pasiune in mijlocul noptii ce sa fie Fursecul 3. Ma indoiesc ca asa ceva se poate intampla in conditii reale, avand in vedere ca nu s-au inscris nici pe departe atitia pentru a primi Fursecul 3, astfel incat consider ca au fost doar 1-2 useri care n-au avut ceva mai bun de facut decat sa intre de pe proxy-uri multiple si sa voteze in gluma. Din cauza asta, consider nerealist rezultatul sondajului si, avand in vedere ca nu am acces la IP-urile de la care s-a votat, va provoc la urmatoarea rezolvare a situatiei, pentru a reflecta adevarul: scrieti-mi din acest moment pana diseara la ora 0:00 un mail la saptamanaastavreau@gmail.com fara nici un fel de text - doar in subject line "muffins" sau "bile". Imediat dupa ora 0:00 voi publica numele fursecului castigator.

6 comentarii:

qteJane spunea...

f bine, chiar vroiam sa zic k sondajul nu prea-i relevant pt k poti vota de cate ori vrei... not fair!

Anonim spunea...

Hmm.. nu mi se pare prea corecta anularea alegerilor, seamana cu ce se intampla prin politica mioritica.

Eu de exemplu mi-am mobilizat prietenii sa voteze, ceea ce e corect, iar acum nu o sa le mai zic sa trimita mail. Ce o fi o fi, sper sa iasa Muffins si la al doilea vot.

Ovidiu

fursecul mecanic spunea...

@ovidiu: Atat timp cat comportamentul unora dintre cei care intra pe blog este unul mioritic, ma adaptez (cu greu) si le raspund pe masura comportamentului lor. Daca se voteaza neserios, votul se anuleaza. Sunt de acord cu mobilizarea prietenilor, nimic mai simpatic pentru sustinerea preferintelor culinare, dar e putin probabil, dupa cum am mai scris, sa se fi mobilizat prietenii ambelor tabere exact la intervale de cate 10-15 minute, intre 3 si 4 dimineata, cand actiunea era: 4-5 voturi muffins, 4-5 voturi bile. Votul trebuia sa redea cu adevarat gustul si optiunile userilor, nu era o miuta in spatele blocului. Eu am un simt deosebit pentru batjocura, se aprinde imediat beculetul de alarma. Si uite-asa se anuleaza tot.

Laura spunea...

:(

mă întristează, că ăsta e un loc mult prea fain ca să apară batjocură..

Laura spunea...

...so? :)

Anonim spunea...

... si eu care votasem muffins:(.. (o singura data data! si inainte de anulare...)