sâmbătă, 28 iunie 2008

Fursecul 4 - Oatmeal Raisin Cookies

"Sanatate, ca-i mai buna decat toate", imi tot spunea cineva. Fursecul 4 o sa fie un cookie plin de lucruri sanatoase: ovaz, stafide, mere si, inevitabil, zahar brun. Puteti sa incepeti sa-mi scrieti pentru Fursecul 4 incepand cu acum pana marti seara. Avand in vedere ca numarul doritorilor de fursecuri a crescut fata de primele trei saptamani, livrarile vor incepe saptamana viitoare inca de miercuri si vor continua joi si vineri. Diseara urmeaza un post aniversar: o luna de Fursec Mecanic.

10 comentarii:

Anonim spunea...

salut fursecule, ma bucur sa te regasesc dupa atitia ani...laudabila aceasta initiativa culinara, mi-ar prinde bine un fursec natural/sanatos, caci sunt la dieta de vreo 6 saptamini...faci si livrari internationale?...succes si sa auzim de bune...

fursecul mecanic spunea...

@dan: salut, si eu ma bucur sa te regasesc. din pacate, nu fac livrari internationale. dar, daca mai treci prin bucuresti, ai nu un singur fursec natural si sanatos, ci un borcan intreg!

Anonim spunea...

@furseculmecanic: multumesc mult, de-abia astept luna octombrie in cazul asta. din nefericire nu voi avea voie decit un fursec...si asta cu indulgenta din partea cerberului personal....

Anonim spunea...

Oatmeal raisin cookies! Deja visez la aceasta nebunie. Sa nu ma scapi din vedere. :-)

Anonim spunea...

pai si ce te faci, fursecule, cand solicitarile vor fi prea numeroase? ca taaare bine suna fursecul tau cu nr 4...

fursecul mecanic spunea...

@cristi: Nici o grija.

@jane: Inca ma mai descurc cu solicitarile. O sa va dati singuri seama cand va sosi momentul in care nu mai fac fata cererilor, pentru ca o sa inceapa livrarile inca de luni in loc de miercuri, cum le fac acum. O sa fie distractiv.

Delia spunea...

buna fursecule, te urmaresc si eu de aproape o luna si uite ca acum indraznesc sa "cer" si eu o portie de cookies cu bunatati si cereale:). cum fac? multumesc!

Anonim spunea...

Oai, deci fursecul nr 4 is THE BEST. E incredibil de delicios, pur si simplu m-a dat pe spate. Mi-au placut si chocolate chip cookies si peanut butter cookies si bilele de martipan, dar oatmeal raisin cookies e fenomenal.

Draga Fursecule, toata familia mea te roaga sa faci o cofetarie online sau nu, doar cofetarie sa fie. Mama deja a facut o lista de vecini si prieteni carora sa le promoveze Fursecul Mecanic :)

DORYFANY spunea...

mi-sa umplut gura de apa

DORYFANY spunea...

am vazut intamplator la tv despre aceste fursecuri si am fost plesnit de o pofta imensa dar si de curiozitate .