duminică, 22 iunie 2008

Tot PayPal Widget, sau despre falsul blogroll

Fursecul 3 se probeaza, in mai multe variante, in cursul zilei de azi. In timp ce una din propuneri tocmai este in cuptor, m-am gandit ca widget-ul Paypal necesita cateva lamuriri. In primul rand le multumesc celor care l-au integrat in blogurile lor, precum si celor care au incercat si, din diferite motive, n-au reusit (dar mi-au scris ca au incercat si, la randul meu, am oferit sfaturi pentru a rezolva problema).
Postul prezent se adreseaza, insa, celor care au completat formularul din widget, si-au trecut adresa blogului acolo, apar astfel in lista de "Supporters", dar nici nu au inclus widget-ul pe blogul lor, nici nu mi-au scris pentru a cere detalii tehnice. Practic, widget-ul s-a transformat intr-un fel de blogroll fara voia mea, un blogroll stabilit de cei care viziteaza Fursecul Mecanic, nu unul stabilit de mine si continandu-i pe cei pe care ii vizitez eu. (De altfel, varianta din urma nici nu va exista, pentru ca nu intentionez sa am un blogroll.)
Nu vreau sa fiu penibil si sa fac acum o lista a celor vizati - ei stiu mai bine cine sunt. Repet: Widget-ul nu trebuie sa afiseze decat numele blogurilor care au inclus, la randul lor, widget-ul in sidebar-urile proprii. Daca nu ai de gand sa incluzi widget-ul la tine pe blog, nu completa formularul "Add to site". Nu faci decat sa-ti faci reclama la blog, iar pe mine sa scot widget-ul.
Pentru moment, am ales urmatoarea solutie: am sters widget-ul si l-am inlocuit cu unul nou, aproape identic (pentru recunoasterea usoara: "Doneaza pentru Fursecul Mecanic" nu mai este scris cu maro, ci cu verde).
Ii rog pe cei care au inclus deja widget-ul vechi sa-l inlocuiasca cu cel nou, completand din nou datele lor la "Add to site" si le multumesc pentru corectitudinea de care au dat dovada pana acum. Pe toti ceilalti - inclusiv pe cei care s-au trecut in widget cu bune intentii, dar n-au mai reusit sa includa codul html la ei in blog - ii rog sa-mi scrie mail inainte de a se trece aiurea pe widget, pentru a nu fi confundati cu cei care cauta doar o modalitate ieftina de a-si populariza blogul.
In incheiere spun doar atat: Fursecul 3 s-ar putea sa contina marzipan. Detalii diseara.

Un comentariu:

Anonim spunea...

no, apai n-am reusit sa conving widget-ul ala sa intre in sidebar, cu toate modificarile pe care le-am putut face. asa ca am scris un post, sa stie lumea de unde sa-si ia prajituri. uf!
asa, si mult bafta, spor si succes in continuare...cookies! :-)