sâmbătă, 14 iunie 2008

Fursecul si Evenimentul

In Evenimentul Zilei de azi apare un articol despre Fursecul Mecanic. Nu insist asupra lui, dar doua lucruri trebuie lamurite: In primul rand, la tiramisu ingredientul de baza este mascarpone. In viteza pe care o prinsesem la interviu am uitat sa-l enumar odata cu restul ingredientelor; mi-am dat seama si l-am spus mai tarziu in discutie, dar probabil ca reportofonul era deja oprit.
Iar doi: nu sunt un barbat "asezat". E ultimul cuvant care mi-ar veni in minte atunci cand m-as descrie.
LATER EDIT: Autoarea articolului a tinut cont de comentariile mele si a modificat varianta online a articolului. Multumesc.

4 comentarii:

Anonim spunea...

wow, 25 de persoane au primit ieri fursecul nr 1. Super!!
Ai lucra ceva la ele.

Anonim spunea...

Am adaugat "mascarpone". Am eliminat si "asezat". Din pacate, numai in varianta on-line. Sorry, Oana B.

fursecul mecanic spunea...

@adelle: Am lucrat ceva, dar a fost o reala placere.

@Oana B.: Multumesc, e mult mai bine asa.

Anonim spunea...

Un site foarte fain ! Mai ales ca promovezi ingrendientele naturale, lucru rar